Monday, December 06, 2004

Sinterklaas

Afgelopen zondag Sinterklaas gevierd hier thuis. Vind ik nog steeds een van de leukste feesten. Veel leuker dan kerstmis ofzo. Die spanning, vroeger, toen ik het wel wist, en mijn broertje en zusjes nog niet....

Kreeg als surprise van mijn broertje een worst. had hij zelf gemaakt, bij de slagerij waar we allebei werken. met een errug grappig gedicht over wat ik daar toch deed als vegetarier. t ding zat alleen vol met troep: ontbijtkoek met groene zeep. mijn handen stonken de hele avond!

wel erg gelachen. iedereen in een goed humeur, zelfs mijn vader kon overal om lachen.

het was uiteindelijk nog wel hard wekren om de surprise af te krijgen. had alles klaar liggen, hele ding in elkaar geplakt, viel het weer uit elkaar. t was een ramp. had eignelijk zin om dat ding uit het raam te gooien (niet zooo leuk als er iemand onder stond :) ) maar heb raad gevraagt en een lijmpistool gekregen. geweldig. voelde me net een bondgirl ;)

avond ervoor uit geweest met Rosa. was errug goed dat we ook eens met z'n tweeen gingen. ken haar zowat alleen van school, anders gaan er ook altijd nog andere mensen mee.
t is alleen net uit met haar vriendje, dus daar praat ze veel over. paulien ook. ik moet het allemaal aanhoren....(ben volgens hen zo goed met relaties, weet er alles vanaf. daarom heb ik ook alles zo goed voro elkaar - not.) gelukkig hebben ze elkaar vandaag gevonden ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home