Thursday, December 16, 2004

eindelijk

zou er iemand zijn die zich afvraagt hoe het met mij gaat? iemand die dit weblog leest bedoel ik?
waarschijnlijk is er uberhaupt niemand die hier komt, dus ik denk dat ik deze vraag wel met nee kan beantwoorden.
is eigenlijk wel fijn, kan ik schrijven wat ik wil.
ik ben ziek geweest vorige week, en eigenlijk is het nog niet helemaal over. heb net een spontane huilbui/woede uitbarsting gekregen.
wordt soms zo gestoord van alles wat ik moet doen.

wat gebeurde er? ik kreeg een email van uc dat ik nog iets naar ze toe moet zenden. namelijk een cijferlijst van 5 VWO. na al die problemen die ik gehad heb om uberhaupt brieven te krijgen van school, weer iets moeten. wordt er gek van. en als je weet hoe ingewikkeld die cijferlijsten bij ons zijn...
na eindeloze discussie met hugo en susanne gestopt m et janken en begonnen een taart te bakken.
liet ik alles uit mijn handen vallen!
naderhand is het wel grappig, hoe ik gegild en gehuild heb, maar toen, pfff.
gelukkig kwam mijn broertje me helpen en nu komt alles weer goed.
en ik ga weer eens op mijn weblog schrijven.

1 Comments:

At March 25, 2005 at 7:11 PM, Blogger MrOscar said...

sjonge blijkt er toch nog iemand te zijn die dit leest!!!!

 

Post a Comment

<< Home